Cемінар інформатиків



«Психологічний комфорт педагога»
Міні-тренінг для вчителів інформатики (І частина)
Хід тренінгу
Вступ.
Діяльність вчителя пов’язана з потоком  інформації, швидкої діяльності, винахідливої творчості та нових підходів до викладу навчального матеріалу. У постійному напруженні, деякій роздратованості  ми прагнемо до відпочинку та прагненню почерпнути нового  досвіду від своїх колег.
Щоб створити психологічний комфорт в колективі , я  вам  пропоную  розслабитись та підтримати працездатність у колективі.
Вправа: « Порахуємо»
Мета: підтримати працездатність
Учасникам, які розміщуються по колу  психолог пропонує порахувати: один, два, три…. До (10).
В процесі рахунку,  необхідно пам’ятати про одну умову: замість промовляння числа, в яке входить цифра 4, ви повинні плескати в долоні. Той, хто помиляється вибуває з гри. Будьте уважні!. Після проходження другого кола, завдання змінюється: замість промовляння числа 9 вхопити себе за ніс, а замість числа 4 , ви повинні продовжувати плескати в долоні.
Вправа «Візитка»
Мета: саморозкриття, стисла само презентація.
Учасники по колу   представляють себе за допомогою висловів
1-й учасник: « Багато хто знає, що я…»
2-й учасник: « Але мало хто знає, що вона…» і т.д.
Вправа «Три характеристики мого «Я»
Мета: зміцнити образ свого «Я».
1) Психолог роздає учасникам лист бумаги і просить записати свій улюблений колір (описати 3 словами)
2) Запитання: «Знаходячись в зоопарку з якою твариною ви б хотіли побачитись?» (опишіть 3 словами)
3) Запишіть своє улюблене місто  (опишіть 3 словами)
Результати:
·        Три характеристики кольору – результат того, як вас бачать оточуючі;
·        Три характеристики тварини – як ви бачите себе самі в спілкуванні з оточуючими;
·        Три характеристики міста – якими би ви хотіли бачити себе в роботі.
Вправа: « Прогноз погоди»
Мета: зняти психічне напруження, підняти настрій
Учасники стають по колу. За потреби виконують те, про що їх просить ведучий. Команди такі:
·        «пішов дощ» - кінчиками пальців постукують по спині
·        «блискавка» - труть долонями по ребрах
·        «цунамі» - легенько трясуть за плече
При потребі вправу можна повторити.
( Педагоги розходяться по класах на відкриті уроки)

ІІ частина
Учасники заходять на сайт і в розділі «Логічні ігри» проходять заняття,з теми «Мультимедійні дані»,  яке складається з 5 питань для вчителів інформатики.
Учасники проходять тест, і дізнаються про емоційний стан та дізнатися, що насправді має для нас важливе значення в житті.
3. Вправа « Побажання»
Мета: підведення підсумків семінарського заняття.
Психолог пропонує учасникам вибрати незакінчені речення на сніжинках і продовжити. Наприклад: « Я дізнався, що…», « Мене здивувало, що…»,
« Мені сподобалось, що…», «Можливо було б краще, якби…».

Немає коментарів:

Дописати коментар